کي‌روش مجبور به توضيح بابت راي به مسي شد

 

يک روزنامه ورزشي چاپ پرتغال نوشت راي کارلوس کي‌روش در مورد بهترين بازيکن جهان،‌مربي پرتغالي ايران را وادار به اداي يکسري توضيحات مقابل رسانه‌هاي کشورش کرد.


 

روزنامه رکورد در گزارشي به بخشي از حواشي انتخاب بهترين بازيکن جهان در مراسم شهر زوريخ سوئيس (دوشنبه شب گذشته) پرداخته است.

نويسنده اين گزارش ابتدا عنوان کرده يک هفته قبل در مراسمي که به ميزباني فيفا انجام شد، به طور کلي کسي در شايستگي‌هاي فراوان کريستيانو رونالدو پس از انتخابش به عنوان مرد سال 2013 جهان ترديد نداشت اما تا قبل از آنکه ستاره رئال مادريد برگزيده شود، در نظرخواهي‌هايي که از مربيان و کاپيتان‌هاي تيم‌هاي ملي جهان براي اين منظور صورت گرفت، يکسري اتفاقات روي داد که باعث حيرت شد.

اين روزنامه افزود: با نگاهي به آرا مشخص شد برخي از کاپيتان‌ها به جاي توجه به اصل فرد شايسته، بيشتر جنبه پارتي‌بازي و رفيق‌بازي را مد نظر داشتند که به همين خاطر به هم‌تيمي خود راي دادند بي آنکه جزو 3 نامزد نهايي فيفا براي اين منظور باشند. همينطور ليونل مسي و کريس‌رونالدو که خود کاپيتان‌ تيم ملي آرژانتين و پرتغال هستند،‌ به سود خود راي ندادند و فردي ديگر را برگزيدند.

نشريه پرتغالي ادامه داد: اين مدل راي‌دادن تنها به بازيکنان ختم نشد و شامل حال برخي مربيان هم شد. اما يک نکته عجيب در اين ميان، رايي بود که کارلوس کي‌روش، سرمربي سابق پرتغال و مربي پيشين رونالدو داد. مربي که به ليونل مسي راي داد. راي که از نظر رسانه‌هاي پرتغال انتقاد داشت و البته سئوال برانگيز شد تا کي‌روش را وادار به بيان يکسري توضيح کند.

در ادامه اين گزارش عنوان شد کي‌روش با احترام گذاشتن به نظر همکارانش در فوتبال ايران، براساس همفکري جمعي و اعتقاد کلي آنان به ليونل مسي،‌به کاپيتان آرژانتيني‌ها راي داد و شاگرد سابق خودش را برنگزيد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 29 دی 1392 | 5:11 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.